An ka réponn' vitman !
An palé ba tou sa ki té vlé tann' é an té ka konté adan o pasaj !
An pa ka konprann' pou ki biten moun enmé gossip kon sa !
Moun pé di sa yo vlé, mè lè ou pa ni pon matièw pou diskité dè on zafè é ou ka palé kan menm an ka kriyé sa gossip é sa pa ni pon lentérè dapré mwen !
An pé ké anpéché moun palé si sa ka fè yo plézi, mè an ka èsprimé lavi an mwen osi é an bon èvè pawol initil ! a pa èspésialman pou nou an ka di sa, mè pou tou sa an tann' moun di an la ri, a la télé, an radio la etc !
On peut exprimer son avis, mais une décision de justice reste une décision de justice et perso, je ne comprends pas qu'on puisse aimer parler dans le vide !
Pourquoi dans le vide : pas kè pon moun pa ni pon éléman séryé pou palé ( a mwens kè nou tout ja fè on èkspèwtiz espsykolojik a Michael Jackson
)
Breeeeef, qu'on ait des doutes c'est logique mais qu'est-ce que ça apporte a part parler pour ne rien dire ! :
J'espère que cette dernière phrase ne vexera pas les uns ou les autres mais je suis désolé si ça heurte certaines sensibilités mais à mon sens si on n'a pas de matière à discuter de quelque chose, et qu'on en parle quand même, surtout pour dire "j'ai des doutes" je considère que c'est parler pour ne rien dire ( d'ailleurs mi sé sa an ka fè aktyèlman : an ka palé alos kè an pa ni ayen pou di )
Bref, Michael Jackson est-il un pédophile ? Je l'ignore !( c'est tout-à -fait possible )
Ca tient en une ligne !
Sinon, an pa té ka limé bouji a Santa Maria pou missié
é an pa ka anpéché moun palé mè an ni dwa èsprimé mwen osi é an dézolé kon an ja di si moun pé ké konprann' sa, mè sa ka énèwvé mwen lè moun ki pa konèt on patat adan dé biten bien prési prèmié douvan pou malpalé !
En résumé : je ne sais qu'une seule chose c'est que je ne sais pas !
Je n'empêche pas les autres de parler quand eux-non plus ne savent pas ( ka i yé, an sé on diktatè alo ? ) mais les autres n'ont pas à m'empêcher de leur faire remarquer qu'eux-non plus ne savent pas et ils le prennent comme ils veulent an pa ka pati adan dé fights perso !
Conclusion : an ka pé djèl an mwen
é see you adan on dot sijé